Za swoje zakupy możesz zapłacić:

  1. Za pomocą wygodnego systemu płatności DotPay


  2. Przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy
    (mBank)
    22 1140 2004 0000 3902 7605 1244

    trade-group.pl sp. z o.o.
    ul. Sielska 17a
    60-129 Poznań

    W polu tytułem należy podać: nr zamówienia

    Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty.

  3. Przy odbiorze (za pobraniem)

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl


Wysyłkę realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich:

Nie prowadzimy salonu stacjonarnego, stąd też nie ma możliwości odbioru osobistego towaru.

Jak sprawdzić koszt dostawy całego zamówienia?
Dodaj wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybierz sposób dostawy i płatności - zobaczysz wtedy zsumowany koszt transportu dla wybranych przez Ciebie produktów.

Czas dostawy od momentu wysłania zamówienia wynosi 1-2 dni robocze.
Przesyłki dostarczane są w godz. 9:00 - 17:00.

Wnoszenie: W przypadku przesyłek standardowych tj. paczek o wadze poniżej 30 kg i objętości 0,2m3, koszt przesyłki obejmuje wniesienie.

W przypadku większych paczek i przesyłek paletowych, kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania). Wówczas obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy.

PAMIĘTAJ:

  • o wysyłce informujemy mailowo, podajemy jej nr i dane kontaktowe nie do kierowcy lecz do firmy kurierskiej, dzięki czemu na podstawie nr paczki można ją śledzić na stronie tejże firmy
  • przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Ciebie, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem
  • opcje takie jak np. dostawa po godzinie 16:00 są dodatkowo płatne i prosimy ustalać je z nami przed złożeniem zamówienia


Zmiana adresu dostawy 
Dyspozycje należy wysłać na adres: sklep@przyjemnoscmeblowania.pl. Jeśli zmiana adresu nastąpi w trakcie dostawy, może zostać naliczony dodatkowy koszt za przekierowanie przesyłki.

Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta
Prosimy o bezwzględne sprawdzenie zawartości paczek przy kurierze!

Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji!

UWAGA! Kurierzy są szkoleni aby wpisywać do protokołu niepełne informacje, które są potem podstawą do odrzucenia reklamacji! Prosimy zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący:

  • Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne - jeśli opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji
  • Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki np. czy blat nie posiada odprysków, czy fronty nie są pęknięte, adnotacja o uszkodzeniu zawartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).

Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego. Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub odkryją Państwo wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po jego odejściu, maja Państwo 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki.