ZA SWOJE ZAKUPY MOŻESZ ZAPŁACIĆ

  1. Za pomocą wygodnego systemu płatności:



    Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.


    Obsługiwane kanały płatności:





  2. Przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy:

    (mBank)
    05 1140 1850 0000 3793 7800 1003

    trade-group.pl sp. z o.o.

    ul. Sielska 17a
    60-129 Poznań

    W polu tytułem należy podać: nr zamówienia

    Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty.


  3. Przy odbiorze (za pobraniem).

  4. Za pomocą systemu ratalnego Credit Agricole lub eRaty Santander Consumer Bank:

    eraty_i_logotyp_600x108.jpg

    Aby dokonać zakupu na raty:

    1. Dodaj do koszyka produkt który Cię interesuje za minimum 300 zł.
    2. Wybierz jedną z dwóch powyżej wymienionych opcji płatności ratalnej i złóż zamówienie.
    3. Wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową od banku.
    4. Przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego.
    5. Potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS.
    6. Umowę otrzymasz bezpośrednio od banku na swoją skrzynkę e-mail, a my zaczniemy realizować Twoje zamówienie.

trade-group.pl sp. z o.o. oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. oraz Santander Consumer Bank S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.



WYSYŁKĘ REALIZUJEMY ZA POŚREDNICTWEM FIRM KURIERSKICH
:


Nie prowadzimy salonu stacjonarnego, stąd też nie ma możliwości odbioru osobistego towaru.

Jak sprawdzić koszt dostawy całego zamówienia?
Dodaj wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybierz sposób dostawy i płatności - zobaczysz wtedy zsumowany koszt transportu dla wybranych przez Ciebie produktów.

Czas dostawy od momentu wysłania zamówienia wynosi 1-2 dni robocze.
Przesyłki dostarczane są w dni robocze od pon-pt. w godz. 9:00 - 17:00.

WNIESIENIE: W przypadku pojedynczych paczek o wadze do 30 kg i objętości 0,2m3, koszt przesyłki obejmuje wniesienie.
W przypadku paczek ważących więcej niż 30 kg, przesyłek wielopaczkowych oraz przesyłek paletowych, kurier nie ma obowiązku wnoszenia ich do domu, mieszkania czy też na piętro. Wówczas obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy.

*Przybliżone wagi mebli w opakowaniach podane są na stronie każdego produktu.

PAMIĘTAJ:

  • o wysyłce informujemy mailowo, podajemy jej nr i dane kontaktowe nie do kierowcy lecz do firmy kurierskiej, dzięki czemu na podstawie nr paczki można ją śledzić na stronie tejże firmy
  • przed przyjazdem kurier może zadzwonić do Ciebie, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem


Zmiana adresu dostawy 
Dyspozycje należy wysłać na adres: sklep@przyjemnoscmeblowania.pl 
Jeśli zmiana adresu nastąpi w trakcie dostawy, może zostać naliczony dodatkowy koszt za przekierowanie przesyłki.

Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta
W miarę możliwości prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki przy kurierze.

Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu (czyli na miejscu) spisać protokół uszkodzenia paczki.

UWAGA! Kurierzy są szkoleni aby wpisywać do protokołu niepełne informacje, które są potem podstawą do odrzucenia reklamacji! Prosimy zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący:

  • Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne - jeśli opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji
  • Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki np. czy blat nie posiada odprysków, czy fronty nie są pęknięte, adnotacja o uszkodzeniu zawartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).

Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy firmy kurierskiej dołączany do protokołu reklamacyjnego. Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub odkryją Państwo wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po jego odejściu, maja Państwo 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki.

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania