NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności produktu na magazynie. Szczegóły dot. czasu wysyłki znajdują się na stronie każdego produktu.

2. Czy zostanę powiadomiony o wysyłce towaru?

Tak, o postępach realizacji zamówienia na bieżąco informujemy drogą mailową.

3. Jaką firmą kurierską wysyłany jest towar?

Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS oraz DPD.

4. Co zrobić w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie?

W takiej sytuacji po odebraniu przesyłki należy spisać protokół szkody z kurierem, a następnie skontaktować się z nami drogą mailową.

5. W jaki sposób zgłosić reklamację?

Reklamacje należy składać drogą mailową na adres: reklamacje@przyjemnoscmeblowania.pl

Zgłoszenie powinno zawierać protokół szkody spisany z kurierem, zdjęcia uszkodzeń oraz ich dokładny opis, najlepiej ze wskazaniem uszkodzonego elementu zgodnie z instrukcją montażu.

6. Czy uszkodzone w transporcie elementy zostaną wymienione na nowe?

Tak. Zgłoszenie reklamacyjne przekazujemy do producenta, który wykonuje nowe elementy na wymianę.

7. W ilu paczkach wysyłany jest towar?

Ilość paczek uzależniona jest od danego modelu i oscyluje w przedziale od 1 do 3.

8. Jakie wymiary oraz wagę mają paczki?

Wymiar oraz waga paczek uzależniona jest od danego modelu. Szczegółową informację można uzyskać pod adresem: sklep@przyjemnoscmeblowania.pl

9. Czy montaż mebla jest skomplikowany?

Dzięki czytelnej instrukcji krok po kroku montaż jest bardzo łatwy i zajmuje 15 - 45 min. (w zależności od zakupionego modelu).

10. Czy oferowane ławy/ławostoły są stabilne?

Tak, wszystkie produkty z naszej oferty charakteryzują się wysoką jakością wykonania, a dzięki licznym testom i próbom potwierdzonym przez producenta zapewniają pełną stabilność i funkcjonalność podczas użytkowania zgodnego z ich przeznaczeniem.

11. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Niestety nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową gdyż towar wychodzi z magazynu zewnętrznego oddalonego od Poznania o ponad 120 km.

12. Czy istnieje możliwość odstąpienia od umowy?

Jak najbardziej, każdemu klientowi przysługuje możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

13. Jaki jest koszt dostawy?

Indywidualny koszt dostawy podany jest na stronie każdego z produktów w sklepie. Przy opcji "za pobraniem" doliczamy dodatkowe 10 zł.

14. Czy mogę zapłacić kurierowi za pomocą karty płatniczej przy odbiorze towaru?

Istnieje taka możliwość jeśli kurier doręczający paczkę posiada terminal płatniczy.

15. Gdzie mogę śledzić swoją przesyłkę?

Link do śledzenia przesyłki znajduje się w wiadomości mailowej z informacją o wysyłce.

16. Czy prezentowane zdjęcia produktu przedstawiają jego realny wygląd?

Tak, zamieszczone na stronie produktu zdjęcia w pełni oddają jego realny wygląd oraz charakterystykę.

17. Czy jakość produktów jest zgodna z opisem na stronie?

Dokładamy wszelkich starań aby oferowane w naszym sklepie produkty posiadały najwyższe standardy jakości.

18. Chcę dokonać zwrotu towaru, czy odzyskam poniesione koszty wysyłki?

W przypadku zwrotu towaru, koszt jego odesłania ponosi zamawiający.

19. Na jaki adres można dokonać zwrotu?

Produkt powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu na adres:

trade-group.pl sp. z o.o.
ul. Stryczyńskiego 2a
63-750 Sulmierzyce
z dopiskiem: ZWROT

20. Jak mogę zapłacić za zakupy?

Za zakupy zapłacić można przelewem bankowym, za pomocą systemu Dotpay, bądź przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).